پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 844
نویسنده : امير محمدي

عادل فردوسی پور در آغاز آخرین برنامه 90 به نمایندگان مجلس کنایه زد و از انتقال تیم ها به شهرستان ها به شدت انتقاد کرد و گفت: ما هفته گذشته، این همه برنامه گذاشتیم که انتقال تیم ها بد است، حال آن که فردای آن روز، نفت را فرستادند اراک. البته خبر خوب این بود که انتقال مس سرچشمه منتفی شد. حالا اراکی ها تیم را گرفتند و می گویند پولش را هم باید بدهند و همچنین باید حتما جایگاهش در جدول هم مشخص شود تا تیم را بپذیرد.

و عادل لحظه ای بعد گفت: جالب است هفته پیش، این همه نماینده در برنامه ما حرف زدند، آقای کواکبیان، این همه انتقاد کرد از انتقال تیم ها و همان فردای برنامه مان، استیل آذین رفت سمنان. به هر حال اسفند ماه نزدیک است دیگر.

اسفند ماه مورد نظر عادل فردوسی پور به نظر می رسید، زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

فردوسی پور در مصاحبه با نزهتی، بازیکن ملوان و میهمان برنامه هم همین کنایه را به نوعی تکرار کرد!

جعفری، کارشناس داوری برنامه، تصمیمات داور در بازی رفت را تأیید کرد و اعتقاد داشت که داور بازی، یک پنالتی به سود پرسپولیس را نادیده گرفت.

در ضمن کارشناس داوری درباره بازی برگشت بر این باور بود که داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان نگرفت. همچنین داور باید اولادی، بازیکن ملوان را در اوایل بازی بیرون می کرد.

سپس عادل فردوسی پور با دستور مستقیم مدیریت شبکه 3 سیما، توانست تصاویر پایان بازی پرسپولیس و ملوان را پخش کند.

فردوسی پور در گفت وگو با فرماندار انزلی گفت: پلیس می توانست با بینندگان مهربانتر برخورد کند.

سپس نوبت حبیب کاشانی رسید. وی درباره پرسش فردوسی پور در مورد حمایت وی در حمایت از لیدر در مقابل دایی گفت: من شاهد درگیری ایشان بودم، دایی اول درگیری را آغاز و لیدر نامبرده از خود دفاع کرد.

وی همچنین ادامه داد، هیأت مدیره در سال 87 اعلام کرده بود که باشگاه باید از ده لیدر حمایت کند.

كاشاني گفت: بحث چهره به چهره با علي دايي، نتيجه بهتري داشت. كاشاني از اينكه ميهمان اول است، راضي نيست و مي گويد: نه من عاري از اشتباه هستم و نه دايي.

 حبيب كاشاني ادامه داد: من 18 ماه پيش خودم رفتم دنبال علي دايي و از كرانچار گذشتم. زماني هم كه دايي استعفا كرد، من با اين استعفا مخالفت كردم.

وی همچنین در مورد سخنان دایی درباره موفقیت تیم اظهار داشت که مدیریت یک درصد در موفقیت تیم نقش داشت! نیم درصد به خاطر اخراج کرانچار با آن کارنامه و نیم درصد هم نپذیرفتن استعفای دایی بود.

کاشانی درباره شیث رضایی هم گفت: «این بازیکن با تیم قرارداد سه ساله داشت و باشگاه باید پولش را بپردازد. درباره این ماجرا که شیث 90 درصد بگیرد و دایی 70 درصد، باید توضیح بدهم. اینکه شیث 25 درصد جریمه شده و باقی درصدی که از قرارداد سیصد میلیونی اش گرفته با مجموع این 25 درصد، شده است رقم کنونی. دایی هم قراردادی پانصد میلیونی با ما داشته که 70 درصدش را گرفته و تازه پاداش قهرمانی هم دارند که به او پرداخت می شود».

کاشانی همچنین در پاسخ به این پرسش که قرارداد دایی بالای سقف قراردادها بوده، گفت: «مربیان که قراردادهایشان سقف نداشته است».

بحث بر سر انتقادات دایی از روزنامه پرسپولیس را هم کاشانی با این استراتژی که این روزنامه رسالت خبری اش را انجام داده، پشت سر گذاشت؛ البته درباره یکی از تیترهای این روزنامه که دلخوری همسر دایی را به همراه داشت، پذیرفت که روزنامه اشتباه کرده است.

کاشانی همچنین گفت: هنوز فکر می کند می تواند با دایی ادامه بدهد و او همراه با مایلی کهن، ابراهیم زاده، درخشان و استیلی در لیست ما هستند. اولویتش دایی است و 48 ساعت هم برای او منتظر می ماند. حرفی که فردوسی پور آن را نپذیرفت.

البته فردوسي پور هم انتقاداتي درباره اينکه چرا کاشاني براي دیدار هدايتي، با خود عکاس به همراه برده، مطرح کرد و پرسيد آيا اين کار، ريا نيست؟

سرانجام، سر و کله دایی پیدا شد. وی نخست از همه بازیکنان و همه دست اندرکاران و مدیریت! تشکر کرد و سپس از کاشانی به علت انتقال ندادن عماد رضا، هادی عقیلی و خلعتبری انتقاد کرد و تا می توانست کاشانی را زیر سوال برد و ادامه داد: با کعبی تماس گرفتند و گفتند که امسال به پرسپولیس بیاید و یکی از لیدرهای این باشگاه (ع. ا) به من فحش ناموس داد.

دایی درباره رویدادهای روز بازی فینال جام حذفی در انزلی گفت: در تصاویر مشخص است که چند نفر از نزدیکان این آقا برای دریافت مدال آمدند. کجای دنیا مدیر باشگاه برای دریافت مدال بالای سکو می رود؟ کجای دنیا فرزند و برادر مدیر باشگاه مدال می گیرد، در حالی که حسین بادامکی بدون مدال ماند!

دایی در ادامه اظهار داشت: کاشانی به من گفت، کاری می کند که شریفی از این فوتبال برود.

وی همچنین در بخشی از سخنانش در برنامه 90 گفت: «ایشان درباره رابطه من و شریفی در هیأت رئیسه گفت که او احکام را با من هماهنگ می کند. ماجرا این بود که در نشست کمیته فنی، رسایی داشت احکام را می خواند، اما یکی از دوستان من تماس گرفت و خبر دقیق را از روی یکی از سایت ها برایم خواند و من هم برایشان گفتم که فکر کردند دکتر شریفی به من تماس گرفتند.

من با دکتر شریفی دوست بودم که رابطه مان را به هم زدند. بعد هم این بحث ها را در جلسه هیات رئیسه فدراسیون مطرح کردند که کذب محض است. ایشان یک روز هم آمدند سر تمرین تیم و گفتند که کاری می کنند که دیگر دکتر شریفی در فوتبال نباشد. حاضرم قسم بخورم که این حرف را زده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: کاشانی می گوید من یک ماه سکوت کردم. درست است ایشان سکوت کردند، ولی روزنامه پرسپولیس به مدیر مسئولی کاشانی، همه سخنان ناگفته وی را زد. کجای دنیا مدیر عامل یک باشگاه روزنامه دارد؟

دایی درباره علت نرفتن روی سکو برای دریافت کاپ عنوان کرد: من به دنبال سکو و کاپ نیستم. من تنها به احترام بچه های تیم به روی جایگاه رفتم و حق آنها بود که بالای جایگاه بروند.

سخنان پایانی دایی تکراری بود و همانهایی بود که در مصاحبه های پیشین گفته بود؛ ماجرای محرومیت نورمحمدی، عدم حمایت مدیریت و... .


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور , ,
:: برچسب‌ها: همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد